Clearance Sales Di Payless

9:46:00 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Sempena hari merdeka ni, sempat lah aku dan adik jalan-jalan di mall.
Aim sebenarnya nak cari barang-barang keperluan adik nanti dah next week nak
masuk alam kampus balik.

Shopping hari ni syukur sangat tak overly budget, dah kebanyakan items yang kami beli hari ni,
semua nya on sales dan ada discount. hihi


Antara tangkapan paling aku berpuas hati :

1. Handbag Christian Siriano dari Payless
Ni aku punya..adik aku pun exactly sama. hehe..
Christian Siriano - kalau yang tak tahu, dia ni pemenang Project Runaway hehe tapi tak ingat season bila
- sebenarnya adik aku yang beli, pastu dah ada buy 1 free 1..apa lagi.
rembat 1 lagi. RM50 sahaja..harga clearance..kalau ikut harga asal RM 100+.

2. Kasut dan sandal dari Payless


-aku tak beli, (sebab tah, tak ada rasa keinginan) tapi rasa best sebab adik dapat kasut extra alang-alang dah nak masuk kampus semula.

3. Shopping skincare di The Faceshop

- aku just beli masks dan mango lip scrub, tumpang diskaun adik aku beli CC cream.
Kami sekeluarga memang suka pakai CC cream ni, memang flawless dan skin friendly. 
Jadi dia pun nak bekal la satu before pergi nanti ni.

Harga asal Rm69.90..tapi diskaun 40% (bila beli 8 items) dan extra 10% (merdeka dan ahli).
Kami beli 1 CC cream (RM69.90), 1 mango lip scrub (RM39.90) dan 6 keping mask (sekeping RM6.90).
Sepatutnya harga RM 150 + tapi after diskaun kami save almost RM70 hihi..

4. Dua helai long sleeves dari PDI.
- hee lupa nak mek gambar..aku dah rendam nak basuh dulu hehe.
Sehelai RM29.90.. beli 2 RM39.90 ..beli 3 RM49.90.
Tapi aku beli 2 je..aku tersilap tak beli satu lagi. 
balik umah menyesal.. 

Kesimpulannya, hati perempuan ni mesti girang nye kalau dapat beli barang dengan harga yang dia rasakan terbaik lah..(padahal......hehe....kadang-kadang tu, seronok dengan sales tapi lupa tentang kualiti dan keperluan.) Jadi kena beringat..huu pesanan untuk diri sendiri juga.

You Might Also Like

6 comments

  1. Betul tuh.. mesti rambang mata tengok sale sini sale sana.. semua rasa nak rembat.. hehehe..

    p/s tag untuk segmen http://izzeyda.blogspot.com/2014/08/segmen-mrs-mustache-bloglist.html

    ReplyDelete
  2. Wahh..seronoknya dapat shopping..wehee.. :)

    ReplyDelete
  3. cantiknyaaa kasuttt.. comel je. xDD nafsu seorang perempuan terhadap shopping.. memang perhhh..

    ReplyDelete
  4. Comelnye kasut polka dot hijau tu.
    Jelesnya xD

    ReplyDelete
  5. Bhahaha setuju part girang tu tapi kalau Yun Sing rasanya bukan sebab beli semua ni kwot.. borong novel part paling best.. tu satu, pastu borong makanan banyak-banyak xD Barulah tengok baju.. hehehe..

    ReplyDelete

Featured Post

Followers