Hobi Crafting

3:37:00 PM

Assalamualaikum dan hi!

Sejak konvo beberapa bulan yang lalu, banyak aktiviti yang aku buat untuk isi
masa yang lapang ni..(setelah berhempas pulas tamatkan ijazah kan..rasa heaven la bila dah habis..tapi..)

Antaranya ialah crafting! Aku mula berjinak-jinak dalam hobi bila tengok keychain felt yang comel
adik aku belikan. Timbul rasa nak buat sendri.

Jadi bermulalah episod hobi baru aku ni. 
Walaupun at first, cam jadi tak jadi tapi rasa puas bila dapat hasilkan dan guna.
Lagi puas bila ada yang sudi nak menempah haha.Waktu kerja sambilan di sekolah dulu, memang tak menang tangan.

Antara yang aku buat :

casing

ribbon bookmark

sebahagian keychain yang kawan-kawan adik tempah

casing phone

casing camera untuk Ma


Banyak lagi aku buat, contoh nya brooch felt serta bookmark stick.
Seronok tengok hasil kerja bila dah siap kan ;-)
Alhamdulillah, harap minat ni dapat terus berkembang insyaallah



p.s: boleh visit page Buttons and Cuteness di facebook kalau ada yang nak tempah. 


You Might Also Like

0 comments

Featured Post

Followers