Berangan Design Baju Baru

9:27:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Dari semalam lagi ni asyik berangan nak design
 baju kurung moden atau mini kurung macam mana dengan kain cotton ni.

Rambang mata bila tengok stok baru cotton dekat Projek Dress Bajet.(ada dijual kain pasang Japanese cotton gred AAA tau)





Usha design di internet, rasa berkenan sungguh nak buat baju mini kurung macam ni hehe..

sumber : minimalace
sumber : google image

Dah ada pilihan fabrik, dan design nanti boleh la serah kat tailor hii :P

You Might Also Like

8 comments

  1. kite pulak berangan nak wat cadar n bantal hihihi...tgh riki2 sewing machine ni...tertarik dgn machine iola punye tu hihihi

    ReplyDelete
  2. Aah...cantiklah Iola.
    Kain tu pun geram sebab cantik sangat.

    ReplyDelete
  3. Cantik!! Ina suka pakai baju kurung moden.. tapi baju kurung mini pun lawa lah ^^ hehe

    ReplyDelete
  4. kain pasang yang 1st dengan 3rd tu saya suka. cantik! raya tahun depan nak buat mini kurung cenggitu pulak la. hehe

    ReplyDelete

Featured Post

Followers