Ada Sesiapa Berkenan Tak?

9:00:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Readers !..I need help..huhu
Previously, shopping di Facebook.
Beli dua helai baju, satu baju kurung moden Valentino dan satu lagi kurung pahang cotton AAA.

beli di Azidah's Collection. kurung Valentino yang pink tu dan kurung Eleyna Cotton yang bercorak tu

Material semua nya tiptop. Suka sangat..tapi..
huu untuk baju kurung cotton Eleyna tu..terlalu kecik untuk aku yang bajet kecik ni hoho.
Kurung Valentino ok, terletak elok..yang Eleyna ni..aduhai..serius suka sangat sebab sejuk dan kain nya sangat lembut. Salah aku sebab salah pilih saiz sebab ingat cutting nya tu la bajet berbeza.. lupa yang kain cotton kan elok pilih besar sikit.

Napa tak tukar saiz?
Aku terlepas due date nya..lama kot baru nak buka nak try.
(padan muka aku :( ..sila jangan contohi saya)

lembut dan sejuk material nya. (cotton rayon gred AAA)

Aku beli kurung pahang Eleyna ni RM 99 free postage.
Berhajat nak letgo untuk RM 86 termasuk postage. huu..
Tak pernah pakai (ye la dah tak muat). Siap ada plastik nya lagi.
Tapi untuk saiz XS SAHAJA k.. ini ukuran nya 


Kalau ada sesiapa yang berminat boleh contact aku di FB Irene Nadhirah 
atau whatsapp 0174842993.

huu..berhajat nak beli yang lain..tapi kena uruskan letting go ini dulu. :(





You Might Also Like

4 comments

  1. cuba promote kat facebook or instagram , insyallah ada yang nak

    http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2014/11/blogger-buat-duit-online.html

    ReplyDelete
  2. fuhh cantekk.. tp xkene ngn size sy..huhu

    ReplyDelete
  3. Seswai untuk anak dara ni.
    Mak dara macam tak..

    ReplyDelete

Featured Post

Followers