Batman Vs Superman

8:00:00 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera !
Kepada peminat Batman dan Superman, mesti tak sabar kan dengan filem terbaru ini nanti.
Filem ini merupakan sequel kepada filem Man Of Steel (2013).
Dijadualkan bakal ditayangkan pada May 2016. (huuu lamanya..)
Dan dibarisi oleh pelakon-pelakon terkenal.
Untuk peminat Batman, mesti dah tahu kan aktor Christian Bale sudah bersara dari memegang watak Batman dan akan digantikan dengan Ben Affleck.
Sebelum ini, Ben Affleck pernah membintangi filem superhero juga sebagai Daredevil, bergandingan dengan isterinya Jennifer Garner yang memegang watak sebagai Elektra.
Jom tengok antara pelakon-pelakon yang bakal mewarnai filem ini :)

Ben Affleck sebagai Batman / Bruce Wayne

Gal Gadot sebagai Wonder Woman

Henry Cavill sebagai Superman / Clark Kent

You Might Also Like

5 comments

  1. henry tu ada iras2 tom welling. tapi lagi suka tom welling. hehe

    ReplyDelete
  2. huyoooo... tapi saya lagi suka tom welling... hmmm. kat profile blog tangkap gambar ngan batman.. miahahaha

    ReplyDelete
  3. wah..tak sabar tunggu!akak ni kanak-kanak 90-an, so lebih suka Dean Cain sebagai Superman dan Val Kilmer - Batman. yang penting, tak sabar nak tunggu movie ni!

    ReplyDelete

Featured Post

Followers