Waffle Maker Dari Lazada

8:30:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hehe..waffle maker ni sebenarnya dah sampai lama..
Dapat jamu waffle banyak kali la juga.. siap boleh cuba-cuba macam-macam resepi dekat internet ni.


aku order baking tin juga..untuk cukupkan voucher hihi

Aku tak berapa ingat harga nya berapa, tapi yang pasti harga asalnya dalam RM100+ tapi ada diskaun 50% masa tu hee.. aku pilih Bayers Belgium Waffle Maker.
Mudah nak digunakan, siap diberi resepi classic waffle gi tu..hee


Guna resepi asal dari Bayers :) 

ni guna resepi crispy waffle dari Food Channel

Nanti aku updatekan resepi untuk classic belgian serta crispy waffle :)
Thanks Lazada !

You Might Also Like

8 comments

  1. sedapnyaaaa ten!!!! please buat kt aku jugakkk

    ReplyDelete
  2. lagi seronok boleh buat sendiri.. bila2 masa boleh berwaffle. hikhik

    ReplyDelete
  3. wah merealisasikan sarapan yang sedap,,

    ReplyDelete
  4. wahhhh dapnyer waffle selalu beli kat petronas.. nak beli jugak lah mesen ni.. boleh buat kat rumah hari2 hehehe

    ReplyDelete
  5. best nya kalau ada waffle maker ni sebijik kat rumah ina T-T senang hidup

    ReplyDelete
  6. Bestnya boleh buat waffle sendri.
    Takdelah nak kene start kete drive kat soping complex.

    ReplyDelete

Featured Post

Followers