Senarai Online dan Physical Boutiques Yang Sedang Ada YES (Sales)

2:08:00 PM


Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Here are the list of some online or physical boutiques that are having their sales right now !

Zefiks Collection (sehingga 31 Disember 2014)

Ely dress in black
  • hihi aku dah purchase ely dress in blue sehelai dan two shawls (lisa and lara) puas hati ! Teringin cinderella dress tapi saiz dah habis. Dapat ely pun cukup bahagia haha.. visit here.
Cala Qisya (end sale date unknown)
Satin sabrina dress dari Rm159 drop ke RM100
  • Cala Qisya is having sales sempena KL YES Fest this weekend. Online store pun tengah sales sekarang, all dress dan jubah yang cun cun tu drop till RM100 ;) Tak pernah lagi purchase di sini.. Aku suka style cape dress ni (satin sabrina dress) tapi aku dah ada cape dress sehelai dan jarang pakai, so no need la hee (selamat duit aku) visit here.
shawlbyVsnow (end sale date unknown)
np :RM 99 drop till RM 79.20
  • Online store ni la yang pertama sekali aku purchase. Most of shawls aku sekarang ni, beli di sini.. Dulu VS essential basic scarf RM28, sekarang drop RM25. Aku ada beli blouse seperti di atas juga waktu promo, tolak dengan point dapat around RM40 to RM50 something..for me the normal price which was RM99, quite outrageous for someone like me yang belum ada steady income hehe.. compare dengan kualiti aku macam rasa sangat berbaloi beli masa promo dan point sahaja..cantik memang cantik, cuma kalau tengok and pegang, rasa cam better beli dengan harga below RM50 je huu.. Masa received baju hari tu, aku rasa 'thank God..i only bought this at the right price...' pandangan aku je la as buyer :) Nevertheless, design cantik. Ada shawl baru dan warna baru juga. visit here
Dear Herne (end sale date unknown)

np : RM 39 drop till RM 33 (depends on pattern)
  • Received mesej from Dear Herne tentang sales that they are having right now. Hee..pernah beli sebelum ni tapi tak ada sales la..time tu memang in need of one blouse plain. material cotton, comel la juga..aku beli sehelai plain blouse dan sehelai box pattern ala ala burberry (konon hehe). Sekarang tak terasa keperluan lagi nak beli..how unlucky me haha. visit here
Osra (19 dec - 28 dec 2014)
  • Belum pernah purchase di sini. Jubah-jubah nya serius cantik. Adik beradik dengan Pudore dan Bella Ammara juga.. (psst..Pudore dan Bella Ammara pun tengah sale). Baru je tadi dapat update, dengar-dengar akan ada sale start 19 hb ni juga sempena KL YES Fest (kalau rajin weekend ni korang cuba pi..aku nasib dok jauh je ni and kena insaf insaf sikit dari spend lagi hihi ). Visit here
Uswah Islamic Clothing ( sales end date unknown )

  • Tak pernah purchase lagi, selalu usha-usha je. Wide shawlnya cantik-cantik :) Visit here 



Setakat ni je la, yang aku tahu hee..kalau korang tahu tempat lain yang ada sales juga boleh drop komen dibawah :)







You Might Also Like

9 comments

  1. thanks sbb bg tau.. tak sedar cala qisya dan dear herne ada buat sale online :)

    ReplyDelete
  2. untung nya!! banyak gila harga dia drop... pastu baju semua lelawa.. yang baju satin sabrina tu pun lawa ^^ hehe bangga pulaak nama baju tu ada nama kita :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kalau beli waktu sales gi ni memang best ♥

      Delete
  3. haa thanks lola! nanti nak terjah :D

    ReplyDelete
  4. Cantik-cantik jubahnya.
    Tapi akak x biasa berjubah.
    Baru je berjinak2 dgn jubah cotton.

    ReplyDelete
  5. Harga jauh turun tu..159 ke 100.
    Apa lagi u olzzz?

    ReplyDelete

Featured Post

Followers