Freebies II : Header Editing

11:32:00 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Hari ni, aku tak ada aktiviti sangat..duduk rumah rasanya. (malas nak ikut pergi kenduri..)
Jadi, nak open kepada any bloggers yang nak aku create header blog..
Aku tak ada la pandai sangat, tapi suka la godek-godek photoshop hee
Korang komen di bawah entry ini, saiz atau warna dan apa yang perlu aku tulis. serta emel untuk aku send.
Kalau nak letak picture ke, send emel pada princessiola3190@gmail.com.
tak de bayaran..free je. 
cuma kalau korang sudi, follow aku dan klik mana-mana iklan yang ada dekat sini.
Kalau sudi la..hee tak ambil hati pun :p

Order close pukul 5.00 petang ni ya :)

You Might Also Like

3 comments

  1. wahhh rajinnya ten ni!!!! chaiyaaa laaa

    ReplyDelete
  2. Tak ada rezeki kak PC la nampaknya ni.,dah terlajak masa ni..sobsss..sobsss..manfaatkan kebolehan yang ada..sambil beramal..

    ReplyDelete
  3. Rajin betul.
    Header akak Aina Akmal dah buatkan:)

    ReplyDelete

Featured Post

Followers