Musim Kenduri Kahwin

10:56:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Musim cuti sekolah. Musim pemuda pemudi melangsungkan perkahwinan mereka.
Banyak nya la kenduri nak kena attend huu.
Friends and families.

Selain musim perayaan, musim kenduri kendara gi ni juga la berat pun nak bertambah haha.
P.s : jamu kudapan ringan je la kot..sekarang ni kenduri dah ada pelbagai hidangan hihi. Pekena teh tarik panas sedap gak ni :)

You Might Also Like

8 comments

  1. selain berat bertambah dek godaan , poket pun rabak gak ... heeee

    ReplyDelete
  2. baru ja lepas makan kenduri. bab berat badan betul la, tak boleh tahan tengok macam2 menu. semua pun nak sambar. haha

    ReplyDelete
  3. kan? banyak btl jemputan.. mmg xkurus la gini :p

    ReplyDelete
  4. walid ina pulak jenis yg tak berapa rajin pergi kenduri kahwin.. hm ina memang terperap je lah dekat rumah hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung laa haha..akak tak gemar sangat mengikut. Selalu nya mak ayah je pergi ♥

      Delete
  5. Musim cuti :3 Itu saja yang Yun Sing tau ^_^"

    ReplyDelete
  6. akak bila lagi? heeeheeeheee *lariks

    ReplyDelete

Featured Post

Followers