Hello December !

12:00:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hello December !
Pejam celik..pejam celik..dah sampai ke penghujung tahun dah..Subhanallah..
Mind Meld pun tak lama lagi nak umur setahun..
Miss Iola ni pun makin bertambah usia dalam masa sebulan lagi ni..
Banyak perkara pahit mahupun manis, telah ditempuhi.
Diharapkan dengan kehadiran bulan Disember ni, sebagai bulan pengakhiran untuk tahun 2014 ini, akan menjadi lebih bermakna buat kita semua.
Insyaallah !

You Might Also Like

10 comments

  1. sat ja rasa masa berjalan. lagi sebulan dah masuh 25. rasa macam tua pulak. huh. azam 2014 pun tak capai lagi. semoga lepas ni kita semua dikurniakan yang baik2 saja. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee sama la..januari ni dah 25 huaaa..harap dah berkerjaya tetap insyaallah..dan dimurahka rezeki serta dapat jodoh yang baik, amin amin :)

      Delete
  2. kejap je masa berlalu, dah tua dah sebulan lagi.

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah. Pejam celik pejam celik, dh ujung tahun kan. Semoga segala urusan kita dipermudahkan. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  4. all the best kak ^____^ happy happy selalu.

    ReplyDelete
  5. Aminn.. Insyaallah... Sekejap je ina dah nak 16 tahun T-T

    ReplyDelete

Featured Post

Followers