Roti Doll

8:30:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
First time pekena roti doll..
Kepada yang tak familiar, roti doll yang aku makan ni..terdiri daripada roti canai yang kemudiannya dibentuk seperti bebola..on top of it, diletakkan telur ala ala separuh masak..dan dihidangkan dengan kuah dal serta sambal.. the verdict?...


boleh la tahan..sedap juga..tapi muak la.. telur half done kan..aku suka, adik dan abah tak berapa suka..hehe
mama la yang bawa kami singgah makan di kedai dekat dengan pejabat nya. tak ingat nama apa :)
tapi rasanya, dekat kedai mamak sekarang ni banyak dah yang ada roti doll dalam menunya.
Boleh cuba :)

You Might Also Like

8 comments

  1. pernah masuk dalam tv roti doll ni . yaya pun tgk muak . hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..makan sekali je...tak nak repeat dah kot..haha sekadar mencuba :p

      Delete
  2. takpernah dgar apatah lagi mencube.hehehe. tgok jela.

    ReplyDelete
  3. oh..! macam ada tertengok gambar ni delat IG semalam... tapi, tak tahu benda hape.. hehe

    ReplyDelete
  4. woww..nampak menarik. tnya kat karim la ada ke x.

    ReplyDelete
  5. heheh i kenot go la..
    tak makan roti canai sangat..

    ReplyDelete
  6. terliuq pulak tengok. telur separuh masak la sedap. hehe

    ReplyDelete

Featured Post

Followers