Jawapan Paling Sentap Kepada Soalan Bila Nak Kahwin

12:00:00 PM



1. “Saya masih mahu berjasa untuk family.”

2. “Jodoh lambat ini ujian dari Allah untukku sebab Dia tahu aku boleh hadapinya. Kau tak dapat dugaan ini sebab mungkin kau tak boleh hidup apabila ditanya berkali-kali soalan ini”

3. “Dah siap tertulis dengan siapa dan bila aku nak kahwin. Tapi Allah tak reveal lagi padaku.”

4. “Mana Boleh jawab La... Jodoh tu kan rahsia.. Hufff”


5. “Esok pun boleh apabila dah tersurat ada calon.”

6. “Tunggu suami makcik kahwin lagi lah.”

7. “InsyaAllah bulan 9 nanti. Tahun belum tahu lagi”

8. “Jangan nak tanya sangat. Nanti aku mengorat suami kau, baru kau tahu.”

9. “Nak sponsor ke?”

10. “Kau tahu ke bila kau nak mati?”

11. “Rumah dah ada, tangga pun dah ada tapi semua tue sewa ajer.”

12. “Carikanlah seorang boleh?”

13. “Awak tak tahu ke? Saya dah lama minat suami awak. Jom bermadu!”

14. “Tengah kumpul duit lagi tapi kalau Mak Long ada duit, boleh tak saya nak pinjam”?

15. “Belum cukup puas bahagiakan mak ayah.”

16. “To-Do-List bujang aku tak complete lagi. Kau ada?”

17. “Kalau tak kahwin, tak mati kan?”

18. Dah Kahwin dah nikah je belum...

19. Tunggu je Kad nanti sampai la...

20. “Ala… Bosanlah kalau dah kahwin nanti takde orang nak tanya soalan PANAS ni kat I lagi”

hehe..nak cuba ke ?

sumber : Ohmedia

You Might Also Like

3 comments

  1. Hahaha hebatlah lawak.. memang sentappp habis

    ReplyDelete
  2. Bnyk jgk jwpn Cikna yg dgn n3 bila org t'lajak prihatin b'tnye...

    ReplyDelete
  3. Ade masa manusia ni b'ckp tanpa melihat diri sndri... Bnyk kali jgk la sorang makcik duk asik tnye "hang bila lg nk kawin" sdhnye cikna jwbla "bknke anak acik pun ade yg xkawin lg dia lg tua dr org kn cik"

    ReplyDelete

Featured Post

Followers