Dragon Age (Part 1)

11:01:00 AM

Assalamualaikum dan hi ^_^

Hari ini, aku nak share tentang antara game kegemaran aku
iaitu Dragon Age. Hehe..

Kalau tak dapat online, memang aku akan layan game je la
kerjanya. (tapi as a lady, still aku buat kerja-kerja rumah dulu ya..ha..baru main game)
Mana taknya..berjam-jam kot mengadap lappy. Jadi, seharusnya
kena siapkan lah dulu perkara yang sepatutnya dikerjakan dahulu. 
Jadilah gamers yang berhemah, okay?

So, enough babbling. 
Game ini sangat best bagi aku.. antara permainan RPG terbaik dan
sangat popular. (Terima kasih untuk Encik Caviar kerana memperkenalkan..hihi suka)
Karakter-karakter dan jalan cerita menarik dan buat kita 
sering tertanya-tanya what happen next dan 
ending yang berbeza mengikut pilihan yang kita dah buat sewaktu 
bermain. hihi..

Setakat ini, aku dah main Dragon Age : Origin dan Dragon Age II.



Antara kedua-duanya ni, Origin memang lagi bagus dari yang second.
Sebab, gameplay yang lebih banyak variety dan 
quests yang banyak. Selain itu, tempat atau scene dalam game yang first ini tak berulang
macam yang sequel second.
Jadi, agak bosan juga Dragon Age II. (aku suka juga..bosan-bosan pun)
Walau apa pun, aku suka watak Gareth Hawke dari DA II ni.
Handsome tak? hehe..tapi aku selalu guna female Hawke..tak pick
male Hawke aka Gareth ni..mungkin sebab aku kan lady, jadi haruslah choose a lady
to be my heroine in my story kan.. citt


Nanti aku akan share pula tentang cerita dan watak-watak from both Dragon Age,
celebrating sequel yang bakal keluar nanti.
Sequel yang ketiga, dengar kata dalam tahun ini.
Tapi aku kempunaan juga la nanti.
Sebab lappy aku tak dapat support minimum requirement
untuk game yang latest. Huhu..

Apa apa pun, aku tak sabar menunggu bagaimana cerita sequel terbaru nanti.
Looking forward for that!

You Might Also Like

0 comments

Featured Post

Followers