Lembab, Slow and Whatsoever

12:20:00 PM

Assalamualaikum dan hi..

Aku nak luahkan rasa tak puas hati aku.
Geram. nak hempuk hempuk ja rasa.

Semuanya nak lembab.
Apa-apa pun lembab.
Lembab dan lembab.


Internet lembab.
Berapa banyak kali nak load pun tak tahu.
nak tinggalkan jejak di blog yang aku lawat pun payah.
Kadang tu sebab dah terlalu berat dan loading pun tak keluar-keluar juga,
terpaksa aku skip.
Geram aku line ni..


Lappy ni pun satu hal..
Asyik-asyik hang.
Boleh hang juga otak aku.
Dah line lembab, kot la aku boleh main game ka..buka photoshop ka..
Ni dak..hang itu ini.
Double geram dah ni.

Handphone pulak..
line di lappy dah slow..
Ingat buka fb di handphone, tak ada problem lah kot..
tersekat juga.
Nak return back pun payah.
Hang.
Berat sungguh ka handphone ni.
Nak baling, sayang..
Beli guna duit gaji pertama.
Triple geram lagi.

Rasa macam...




Tapi tak apalah..
Bersabarlah duhai hati.
Bukannya salah siapa-siapa..
Salah aku juga.  
............
..................
Siapa suruh guna kuota internet sampai habis..
Tak  cukup bulan lagi dah sampai limit.
padan muka i.
Lappy slow..bukan sebab apa pun.
Memang dia pun dah bekerja dengan aku nak dekat lima tahun.
Kira bagus juga dia tak pernah kena format tahu?
Patut nya syukur..dia dah berbakti lama dengan aku.
Kalau lambat tu pun, biasalah..
Dah veteran.
Handphone pula..
Dah tahu RAM nya 1 GB sahaja..
faham-faham la..
Jangan put pressure sangat kat phone tu..
Dia pun ada memori dia juga.
Kalau kalut sangat, dia nak run pun jadi pening.
Tu la dia hang..
Kena sabar je la...
Kena faham.
Jangan tahu nak hempuk sahaja.
Nanti aku juga yang menyesal.
Kan?

Kesimpulannya..


jemput klik donate, terima kasih :)

You Might Also Like

0 comments

Featured Post

Followers