Editing Blog In Progress

11:40:00 PM

Assalamualaikum dan hi..

Huu..masih dalam usaha nak edit blog ini..Aku jenis cepat bosan..jadi kalau berkesempatan, memang aku akan cuba meng edit dan menukar wajah blog ini. Campur kelmarin dengan hari ini, hampir seharian kot aku mengadap dengan kod-kod html ni..disamping khusyuk buat imej baru guna Ps ngan Ai..

Jadi memang tak sempat aku nak belek, post dan komen di shoutbox blog ini..hari ni.huu maaf kalian, insyaallah selesai nanti, aku kembali ziarah aka blogwalking. Nak dekat pukul 12 malam, masa aku nak off dan get ready nak tido..ingat..tido yang secukupnya baik untuk kesihatan..hehe awet muda
  Isyak dah selesai, jadi terus basuh muka, toner and sleeping mask..hihi aktiviti kesukaanku.

Goodnight !



Doa Sebelum Tidur

بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ
Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati

You Might Also Like

1 comments

Featured Post

Followers