First Timers : Beli Shawl dari Mel Ayyubi

9:00:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sebenarnya dah lama aku beli, siap pakai repeatedly haha..
Aku beli ni masa ada Mel Ayyubi buat sale.


hehe kalut ja.. nak beli.. 
Harga asal RM48 sehelai. Tapi untuk promo, harga untuk dua helai RM60 je hee 
save RM36 hehe.
Aku sebenarnya dah lama usha, teringin nak ada shawl tri-color tapi ragu-ragu juga la nak beli takut tak sesuai dengan muka aku yang bulat serta specky hee.

Alhamdulillah, nasib baik terbentuk elok.
Material nya premium chiffon dan merupakan kategori wide shawl (sangat lebar 2.0 m x 0.75m)

Lupa nak ambil pic packaging (malas sebenarnya sebab nak kena transfer bal..bla..edit..),
tapi seriusly sangat cantik. Kotak packaging tu aku guna simpan accessories.

Tag pun comel..haha aku simpan juga sebab cantik (tak de kerja..)

Aku beli kaler ni hee...model pakai lawa la..aku pakai biasa-biasa ja..hee


hee macam biasa..face off..









You Might Also Like

3 comments

  1. canteknya shawl ni.. skg mood bershawl agak kelaut sjak bekerja ni.. malas dah nak belit2 :P lagi2 nak pi keje tuu..hahah

    ReplyDelete
  2. lawa lah.. ina pun minat jugak shawl macam ni.. warna-warni.. tapi belum mampu lagi heheh :p

    ReplyDelete
  3. Colourful.
    Ishhhh...geram tengok.
    Rasa nak own 1 for myself jugak..

    ReplyDelete

Featured Post

Followers