Pickup Lines / Ayat Nak Mengorat Sempena Raya ♥

8:55:00 AM



Koleksi ayat-ayat pickup sempena raya tahun ini. :P

  1. "Awak tak pergi masjid utk sembahyang raya ke?" "Saya nak pergi dengan awak. Manalah tahu boleh bina masjid sekali."
  2. I dont need "mercun" because you pun dah "meletup-letup"
  3. "Nak kari ayam atau rendang daging atau hatiku?"
  4. "Awak taknak mintak maaf kat saya ke?" "Apa saya dah buat?" "Awak dah curi hati saya.
  5. Is your rendang missing a chicken? Cause ayam the one for you
  6. I rasa raya tahun ini you tak payah pakai samping." "But why?" "Cause i always ada di samping you"
  7. Is your name Ramadhan? Cause i'm afraid to lose you
  8. "Awak, Ramadhan dah nak habis dah" "So?" "So let's say goodbye to dates and let's get married"
  9. Hey you nak pasang pelita? I rasa tk payah kot coz you're enough to brighten up my day
  10. You are like kek gulung. Because whenever i see you, you look manis apabila bertudung
  11. damn babe, you put the DAANNGG in rendang
  12. are u a rendang? cause u make my heart bergendang-gendang
  13. Ketupat selalu makan dengan rendang Girl you look so masha'allah with that selendang
  14. I dont need mercun because you dah cun melecun!
  15. "Awak pakai hensem hensem raya ni awak nak pergi mana?" "Nak pergi masuk dalam hati awak la"
  16. "Nanti raya saya ingat nak salam ayah awak, testing cemana feel akad nikah"
  17. "Raya nanti awak jangan main mercun tau, putus jari susah saya nak sarung cincin nanti"
  18. "Baju raya takyah warna warni, awak pun dah cukup mewarnai hari saya."
  19. Hari raya, makan rendang. Bila pandang you, hati I senang
  20. Cik adek: Abang nak try ikat tengah ke tepi? Me: Abang nak ikatan yang sah, dek.
  21. "Girl, you're like duit raya, you keep me asking for more."
  22. I think my seluar raya's too long, I just trip over it and fell for you.
  23. You are like bunga api, your beauty just sparkle
  24. I thought rendang was hot till i saw you
  25. Boy are u a mercun? Cos you're the bomb
  26. Are you fitri? Because you sure do look like my aidil partner
  27. "Girl, we're like two coconut palm leaves and I'm just dying to let our destiny entwine each other like a ketupat."
  28. Ibarat rendang yg sentiasa ada di sisi lemang melengkapkan lagi juadah raya, begitulah jua kiranya awak dan saya.
  29. I thought my sambal was hot Until you came
  30. Dengar lafaz takbir raya pun awak dah happy, apatah lagi dengar lafaz akad nikah nanti
  31. Tengok anak bulan rasa macam nak raya, tengok awak rasa macam nak kahwin je
  32. “Awak ibarat poket baju melayu di bahagian dada kiri saya” “Eh kenapa pula?” “Sebab awak sentiasa berada di hati saya”
**melawak je ye :)

You Might Also Like

4 comments

Featured Post

Followers