Lirik OST Rindu Awak 200% : Maafkan Aku - Asfan

12:30:00 PM


"Maafkan Aku" - Asfan

Lama sudah kumencari bayang-bayangmu
Yang hilang bertahun-tahun yang makin reput
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan cerita lama dan terus kembali

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku

Tidak terdaya untukku menanggung rindu
Dan tidak terdaya aku melepaskanmu
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan semua dan kembalilah

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku



Sumber lirik : killjols.blogspot.com

You Might Also Like

6 comments

  1. Lagu ni memang menangkap dan menusuk...

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tengok zul ariffin. hehe. suka tengok dia lakon kat drama walau sedetik cuma. pasni tgk drama ni pulak lah :)

    ReplyDelete
  3. "Cubalah fahami
    Cinta ini memerlukan kau dan aku"
    Nak fefeeling jap dengan lirik ni. ekekeke

    ReplyDelete

Featured Post

Followers