Princess Flare Skirt : Current Obsession

4:22:00 PM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sekarang ni, dah jadi trend skirt flare ala-ala princess. 
Di tambah dengan drama "Rindu Awak 200%", heroin nya tampak sungguh comel.
And me?hehe..pun dah terjatuh cinta dengan skirts ni.
(bukan sebab nak nampak comel ye..hehe)
Aku sebelum ni jarang pakai skirt (bukan jarang, NEVER have one before sebab tak pakai).
Usually, selesa ber'jeans' sahaja. Kalau shopping pun, beli seluar je.
Sebab rasa macam tak selesa berskirt. (tah, i don't know why previously i was thinking that way)

Aku mula berkenan dengan skirt chiffon cutting princess ni bila usha-usha blogshop, instashop dan butik-butik online di Facebook. So, aku pun beli la my my very first own skirt. hehe
warna nya clay (light sand brown).
And guess what? Aku terus jatuh cinta dan terus usha-usha lagi other online shops yang jual.
Aku dah beli dari 3 sites, dan yang paling best ialah

Sebab apa aku kata best? hihi..
good service, good product at the most reasonable price you can get !
Aku beli 2 skirts (marroon dan grey) dari sini and kalau bajet lebih, huu nak menambah lagi.... (currently kena kawal nafsu).

my current collection :)

marroon skirt dari The Ingenieur. 

Hee..suka sangat-sangat. Kalau berminat, boleh klik The Ingenieur untuk lebih lanjut.



You Might Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. hee bila jalan flowy je..looks more classy with heels :) ( i wedges je haha)

      Delete
  2. jarang gak pakai skirt, tapi ada a few..boleh mix n match pakai untuk kenduri atau gi kerja bila malas pakai baju kurung

    ReplyDelete
  3. yuuup yuuup memang tengah trend kekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik siti berskirt juga ? hihi

      Delete
    2. yes.. sejak makin tua ni jarang dah pakai jeans. kekadang saja pakai seluar. unless kalau ada kena jalan jauh o lasak kenalah pakai seluar.

      Delete
  4. Cantik..kita pun suka berskirt..nampak feminin gitu..hehe

    ReplyDelete
  5. kita pon suka pakai skirt...lepas bersalin terus jatuh cinta ngan skirt... #naktutuplemaktepu sebenarnya...hahahahaha

    ReplyDelete
  6. lawalahhh.. heee, kumpul duit luuu... kang tengah kering. xD

    ReplyDelete

Featured Post

Followers