Shopping Di Muslimah Clothing Couture

8:30:00 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera !
Khamis lepas, aku ada order baju dan handsocks dari Muslimah Clothing Couture (MCC).
First time juga beli online di situ hehe..

Sebenarnya aku tengah mencari blouse untuk dipakai dengan skirt. (mood berskirt sekarang ni)
Jadi usha-usha di MCC. Kebetulan ada sales! hehe..apa lagi..keep digging la. 
Sehinggalah bertemu dengan blouse ni.



Nampak cantik je kan..huu model lawa tak apa la. hihi..kalau aku pakai?? 
Harap terletak elok huu and tak pelik hihi.
Harga asal RM 99.00, tapi lepas offer dapat RM65.00.

Free shipping untuk pembelian lebih daripada RM80 , jadi aku pun tambah beli 2 handsocks comel ni.
Black dan Mocha


RM10.00 sehelai. comel sangat, dengan smocking tu. Ada macam macam warna lagi..tapi aku beli dua je..sebab nak cukupkan bajet duit aku huu.

Servis memang best daripada MCC. Cepat dan effisien. Aku order malam Khamis, dipos oleh MCC hari Jumaat dan Sabtu, selamat sampai.hehe.. Syukran.
Tercapai juga impian aku nak ada blouse muslimah yang cantik ni :)
Tunggu bila nak pakai pula hehe.

Yeay ! selamat sampai Sabtu, 30 hb Ogos. Cepat je :)

saiz XS..diingatkan blouse di MMC di besar-besar ye. Jadi check betul-betul ukuran anda.


kain nye sedap dipakai, bukan jenis kain getah. Macam cotton je..sejuk. 



You Might Also Like

9 comments

  1. boleh dh ni, nk try shopping kat sini juga :)

    ReplyDelete
  2. nt tunjuk la awk pakai blouse tu....ooo kena amik size yg lbh kecik drp baju biasa eh?

    ReplyDelete
  3. Singgah dari segmen mamaniza.com : http://www.cekgunorazimah.com/2014/09/giveaway-blogwalking-bersama-mamanizacom.html

    ReplyDelete
  4. Comelnye handsocks tu, iola.
    Rase nak beli jugak.
    Kain dia jenis berbulu tak?
    Thanx sesangat for sharing.

    ReplyDelete
  5. murahnyaaaaaa... aishh rambang mata kuttt bagi yang suka shopping.. hehehe

    ReplyDelete
  6. wahh lawa handsock tuu.. salu beli handsock kat ig... skrg handsock mcm2 patern. rambang mata!hoho

    ReplyDelete

Featured Post

Followers