Pertama Kali Beli Shawl Online Dari Shawlbyvsnow

3:08:00 PM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Baru sahaja menerima parcel dari pihak Poslaju..
hihi suka bangat !
First time beli shawl sendiri via online.
Hee dulu beli shawl dari TudungPeople, minta kawan belikan.

Sebenarnya, aku ni jarang pakai shawl.
I'm a specky girl, jadi susah nak adjust ngan muka aku yang bulat ni.
Huhu..dulu beli shawl Azraa TudungPeople aku tak tengok betul-betul fabric yang digunakan.
Sangat lembut , cantik tapi bila nak pakai macam susah nak bentuk. (aku kena guna awning)


Sejak dari tu, aku dah tak nak pakai shawl atau beli.
But recently, timbul perasaan 'teringin' hehe..
Usha-usha online, mostly yang aku nak dah sold out la, lari bajet la.

Until aku search di Shawlbyvsnow.
Hee aku pilih warna maroon dan koko sempena baju untuk raya haji nanti.
Lagipun, warna ni dapat match banyak baju aku ( aku ni jenis beli baju warna lebih kurang je..)

As soon as dapat tadi, ada la testing jap.
Fabric nya serius tak lembik dan boleh dibentuk (aku kena cari tutorial ni hihi)

Berkenaan servis nya pula, memandangkan ini pertama kali aku beli dari Vsnow, overall okay la.
Cepat dan efisien. Aku order hari Rabu malam, deliver hari Khamis, tengah hari Jumaat sampai dah hee.

model pakai cantik. hee aku pakai? ngee nak usha tuto dulu nak cari yang sesuai hehe


You Might Also Like

6 comments

  1. Replies
    1. Nampak soft tapi sturuktur nya so and so. Hee tak keras dan tak lembut sangat.. hee tak sabar nak pakai hehe

      Delete
  2. nice. saya pun specky jugak. kadang-kadang susah nak cari shawl yang elok terbentuk.

    ReplyDelete
  3. ika pun specky girl jugakk.. hehe.. susah cari kain tudung yang senang 'masuk' dengan spek. selalu tudung akan jadi kembang dan bulat bila pakai spekk.. aiyoyo..

    ReplyDelete
  4. mcm best je. bape rm ni? sy ni jeniss suka beli shawl kt online.. bagus2 kainnya..heee

    ReplyDelete
  5. siyes cantik..berbaloi dgn hrga dia

    ReplyDelete

Featured Post

Followers