10 Days Music Challenge : Day 7

7:30:00 PM


Day 7 Music Challenge
"a song that you hate"
Ha..yang ni senang je..pertama sekali,
kalau lirik yang menyakitkan hati, buat aku terasa geram dan yang kedua, melody atau music dan bahasa yang tah apa-apa ja..
Contoh macam lagu kat bawah ni...dari zaman sekolah lagi, aku cukup benci lagu ni..
Asal ada di radio je, sebelum aku off atau tukar siaran, aku marah-marah geram dulu.
haha...emosi sungguh.

"Demi Waktu" - Ungu 


aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
yang kini hadir diantara kita
namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
yang slama ini temani hidupku

maafkan aku menduakan cintamu
berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
maafkanlah diriku sepenuh hatimu
seandainya bila ku bisa memilih

kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya
mungkin semua tak kan seperti ini
dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
membawa aku dalam kehancuran


**Ha...confirm korang pernah dengar kan..famous juga lagu ni.
Sedap tapi aku geram bab lirik nya sakitkan hati huaaa.
Aku sensitif kalau isu curang-curang.huu nauzubillah..

You Might Also Like

1 comments

Featured Post

Followers