Best Wedding Photographer Penang

10:01:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Syukur, hee selesai sudah perkara paling last sekali bila buat majlis perkahwinan iaitu bila dah dapat ALBUM KAHWIN hihi..
Tak wajib pun..tapi bagi sesetengah orang macam aku, at least ada la tukang ambil gambar.
Famili aku tak ada yang pakai DSLR atau punyai bakat mengedit atau ambil pose gambar yang cantik
Jadi, aku memang dah set dalam wish list aku, kurang-kurang ada la jurugambar profesional
Aku tak la demand sangat nak gambar-gambar rare.. cukup yang jelas dan pandai ambil angle sebab aku ni bukan la pandai sangat posing compare to mr Hubby..dia memang suka bergambar. Fotogenik hubby ni..me? nahhhh...selalu lari kalau ada camera..tau dah tak berapa jadinya.


Sebelum ni, aku ada post entry Wedding Planner : Syurga Cinta Abadi.
So dalam ni, dah termasuk pakej fotografer untuk akad nikah, resepsi dan outdoor. Selain tu, dapat satu frame gambar , dapat album, dan CD softcopy semua gambar yang ada.
Bagi aku, harganya berpatutan lah dengan servis yang diberi
Abang Kri dan Kak Yatie pun sangat friendly dan akan guide kita untuk bagi pose yang menarik eventhough kita ni memang tak reti sungguh lah nak posing bagai.




hehe model tambahan..alang meneman kami photoshoot, dapat free shoot la cik Mellya hehe

Kalau ada yang nak survey photographer, boleh la cuba tengok page ni k
Alhamdulillah puas hati dengan harga yang ditawarkan..
Krypictures Studio


You Might Also Like

4 comments

Featured Post

Followers