Impian Makan Taco dan Quesadilla Mexican Authenthic !

10:47:00 AM



Assalamualaikum dan hi :)

Just watched Captain America : The Winter Soldier with the girls yesterday.
and it was awesome!!
Aku akan update review nye nanti for the next post.

Untuk post kali ini, aku specially dedicated untuk share 
pengalaman first time merasa taco dan quesadilla yang seriously buat korang rasa macam
kat Mexico je haha..

Antara reasons aku tetiba craving for authentic taco ni bila
tengok episod The Breakfast Bunch - Victorious..
Dalam episod ni, diorang terlalu teruja dengan taco haha..crispy and cruchy they said

So, luckily..kat mall berdekatan rumah aku ni
ada cafe mexican..namanya Habanero.
ha..jom check it out..


Quesadilla : aku pilih inti ikan dan daging. sodappp!
Tacos dan nachos hehe.. sos cheese dan satu lagi tak tahu..tapi super pedas bagi aku

So far, sedap dan harganya berbaloi.
Aku beli satu set tacos ( ada tiga biji ) dan satu set quesadillas (ada 4 slice)
beserta satu set nachos dan air, total RM32.00 sahaja.
Kenyang..sampai bungkus bawa balik rumah.
Kami bertiga ya..tak tahula perut kecil atau ada yang nak diet.
haha..bagi aku looks healty and taste healty,
Yang pasti sedap, dan tercapai la ngidam aku ni..haha

Tak rugi singgah di Habanero!

You Might Also Like

1 comments

  1. atie pn dh lama nk mkn taco and nachos sbb tgk cite omputih.. tgk dorg mkn mcm sedp je tp x tau mane ade jual...

    ReplyDelete

Featured Post

Followers