Bride-To-Be : Doorgift Yasin + Window Box

8:48:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
For those future brides yang nak mencari doorgift seperti yassin, i have one awesome store for you to check out!
Cuti sebelum raya dulu, aku giat mencari doorgift yassin yang harga nya berpatutan namun kualiti nya tiptop. So, survey punya survey beberapa penjual..jumpa satu ni yang bagi aku masa tu, harga nya yang berpatutan. Boleh dikatakan antara termurah juga sebab ada yang harga nya lagi rendah tapi postage pula mahal.. yang aku beli ni harga postage nye jauh lebih murah.

Dari segi, tempoh penghantaran pula, aku bayar hari Khamis pagi, petang Jumaat dah sampai :) alhamdulillah cepat. Layanan servis pun bagus..
Korang yang tengah mencari-cari tu boleh la usha dulu kedai ni ya...

dapat free gift paper props
P/s: sekarang ni rasanya ada promo lagi. lagi murah dari masa aku beli, boleh usha-usha 

Checklist Kenduri

Doorgift (1500++)
  • yassin 700 pcs - RM 625
**masih mencari lagi doorgift lain. any suggestion boleh drop comment di bawah. thanks :D



You Might Also Like

0 comments

Featured Post

Followers