Zoura Pretty Fingers : Giveaway for Bride To Be !

7:58:00 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera !
Ada satu perkara yang sangat awesome untuk Iola kongsikan khusus nya kepada future brides yang mahukan sentuhan exclusive namun harga yang berpatutan untuk majlis bahagia anda.
Iola sendiri tertarik dengan servis-servis yang disediakan. Semua nya cantik-cantik beb ! Jom terjah !




Antara pelamin bertunang yang disediakan. Mostly trends bride-to be gemarkan tema english,  bunga-bungaan dan soft colours. ( Iola memang in love with this style ) Tapi kalau yang mahukan lebih bold, boleh je request pada Zoura Pretty Fingers. All your wish may come true..cewah !

Pelamin berendoi untuk baby comel pun ada disediakan servis nya.



Selain itu, di Zoura Pretty Fingers juga turut mengambil tempahan menghias hantaran. 


Servis MUA dan sewa baju pun ada uolls. Boleh dikatakan all in one. Tak perlu susah-susah nak cari lain kalau semua dah berkenan di hati. Servis yang disediakan menarik di samping caj harga yang berpatutan, tapi jangan risau, boleh consult dengan Zoura untuk mengikut bajet anda.

SO..Here's the big deal, Zoura Pretty Fingers mengadakan special giveaway for bride to be's out there, free deco hantaran or fresh handbouquet.


Simple sahaja. Hanya kongsikan post Zoura Pretty Fingers di Instagram dan Fanpage.
Pemenang akan dikira share yang terbanyak dan reason yang paling best kenapa perlu ambil pakej di Zoura Pretty Fingers

Kalau di Penang, insyaallah Iola berminat dah haha..tapi pada bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan perkahwinan di Putrajaya, Cheras, KL, Selangor dan turut juga ambil tempahan hingga ke Negeri Sembilan dan Melaka boleh la usha-usha dan turut serta giveaway awesome ni !
Kalau menang, dah boleh jimatkan beb 


You Might Also Like

0 comments

Featured Post

Followers